Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tayma Pomeren - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Tayma Pomeren - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen

Blijf op de hoogte en volg Tayma

25 November 2013 | Nederland, Amsterdam

Hoi trouwe volgelingen in spe,

Met nog 3 dagen te gaan leek het mij tijd om een eerste blog te schrijven. Ik kan, helaas, nog niet zeggen dat nu ook de laatste dingen geregeld zijn, want ik moet echt nog veel dingen doen. Maar zoals ik goed kan heb ik die belangrijke dingen uitgesteld en ben ik hier eens even goed voor gaan zitten.

Donderdag de 28e is het dan zo ver, op avontuur naar Azie. De vlaag van zenuwen die ik vorige week had zijn voorbij en nu heb ik vooral heel veel zin om weg te gaan (en uit te slapen). Het is tijd om weer een nieuw avontuur te beleven. Ik sta echt te popelen en heb zelfs zin in de 18 uur durende reis naar Jakarta. Wat het beginpunt van mijn reis zal zij en waarna ik door zal reizen naar Bandung en familie op ga zoeken. Die, wat ik van oma heb gehoord, ook staan te popelen om mij te zien. 'Adoe Meik, blijft ze maar zo kort? Ze is er toch wel op mijn verjaardag? Kasi-an, helemaal alleen'.

Maar goed, deze inleidende blog is dus om jullie kennis te laten maken met mijn site (sla 'm op!) zodat jullie me straks kunnen volgen. Vind ik leuk.

Veel liefs en selamat tinggal!

- Tayma

  • 01 December 2013 - 11:23

    Judy:

    Hè???? Nog helemaal geen reacties?
    Dan plaats ik het gewoon als eerste.
    Lieve Tayma,
    veel plezier bij tante Sheila! Wat zal ze blij zijn om jou weer te zien. Heel veel kusjes voor jou!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tayma

Actief sinds 10 Okt. 2013
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 25535

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2016 - 01 Februari 2017

Werken in Ouagadougou

14 September 2014 - 28 Augustus 2015

Studeren in Londen

28 November 2013 - 27 Februari 2014

Azie avontuur

Landen bezocht: